Tuesday, April 8, 2008

Usher feat.Young Jeezy-Love In This Club {Official Video}

One of my favourite songs at the moment. The video is a little ho hum though. But then again I'm sure you've all heard to salacious rumours of his wife oozing more than her fair share of Hater-ade on the set. I guess its the insecurities talking but oh just zip it. We can't believe he married you either.

13 comments:

Oyinkan said...

lol! thats a little harsh :-) Haven't really been keeping up with the Usher drama so pls enlighten me as to what the rumours on set were. Er.. and why is Kerrie Hilson playing a video honey?! Is that the new thing for folks trying to sell records? Love the song.

Tiger Tem said...

@oyinkan...hmm, perhaps but then again i'm biased.

http://www.bossip.com/14317/crazy-tameka-back-to-her-old-tricks/

Wifey does seem to try to put a tight leash on....you always have to wonder why.

Kerri Hilson, well i guess its good exposure and she looks hot.

Oyinkan said...

lol! Funny! I guess he thought by marrying her, he could avoid all the drama and insecurities that come with a woman his age but i guess not. He doesnt seem that happy now. oh well...

yes, I do have to admit that Kerrie looks great in the video.

Renaissance Man said...

Why that corny-ass chereographed routine at the end? WHY WHY WHY....Fire burn that A&R exec.

2hot4fendi said...

heeheee, love that song even though some peeps think it's lame.
I once spotted Tameka and her friend in a hotel in NY, she was soooooo ghetto!!!!!
The whole works, chewing loudly on her bubble gum, finger snapping while talking, so can't say I'm shocked at her behaviour on set.
does anyone know where i can get info bout jay and beyonce getting hitched?

anonymous gal said...

lol @ we are surprised he married u 2. remind me not to fall into ur black book.

Tiger Tem said...

@oyinkan...you know, i have to agree with you on both points.

@RM...ha ha ha LMAO!

@2hot4fendi...www.bossip.com, www.theybf.com are the best sites for gossip on black entertainment. Seriously addictive.

@anon gal...ha ha ha. Its just so annoying watching the drama that should never have been unfold isn't it! Its all just so damn predictable. And for some reason, I don't know why, this one really annoys me!

anonymous gal said...

im thinkin loudly or in this case typin loudly that this one annoys u coz u hv a crush on usher. dont deny we all do.

Tiger Tem said...

@anon...ha ha ha. I think he's a prat but I love his music.

Anonymous said...

quit hatin' om Tameka peeps!!
he was never going to marry any of you ;-)
..and as to who seems happy or not or if she's ghetto or if you r surprised he married her or not... doesnt affect anyone's lives so let them be already!!!

Tiger Tem said...

@anon...party pooper!

Anonymous said...

lol@ tigertem...
yes, yes.. me party pooper ;-)
let them be jare

Toks said...

This is my favorite song right now too but like you Tem I'm not so sure about this video. I think this is one of those occasions where I'd rather have left it to my imagination.

Nice try though Ush. hopefully next time you'll lose the glasses 'in this club'...